Why – How – What kommunikasjon

Denne artikkelen er del 6 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Lesetid (240 ord/min): 3 minutter«Why-kommunikasjon» dreier seg om å kommunisere en visjon, misjon og sine verdier. Dette vil tiltrekke de som tror på det samme som deg, bidra til å bygge merkevaren fra innsiden og ut

Språklig virkemiddel

Språklige virkemidler

Denne artikkelen er del 1 av 19 artikler i om Språklige virkemidler

Denne artikkelen er del 10 av 17 artikler i om Samtaler og personlig kommunikasjon

Denne artikkelen er del 5 av 8 artikler i om Presentasjonsteknikk

Denne artikkelen er del 22 av 23 artikler i om Symbolsk ledelse

Denne artikkelen er del 7 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Denne artikkelen er del 18 av 21 artikler i om Kommunikasjonsteori

Denne artikkelen er del 20 av 26 artikler i om Møteledelse

Lesetid (240 ord/min): < 1 minutterVirkemidler du kan bruke for å gjøre språket i teksten rikere og bedre. De vanligste virkemidlene er disse.

kreativ-strategi

Kreativ strategi

Denne artikkelen er del 8 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Lesetid (240 ord/min): 12 minutterEn angivelse av hvordan en enkelt aktivitet/kampanje skal legges opp med hensyn til innhold og utforming.

brodtekst

Brødteksten

Denne artikkelen er del 12 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Denne artikkelen er del 31 av 35 artikler i om Digital markedsføring >> Eget nettsted

Lesetid (240 ord/min): 4 minutterDet er brødteksten som må overbevise og selge produktet – ikke overskriften. I denne artikkelen ser vi litt nærmere på hvordan du skal skrive en slik brødtelst.

tekstforfatter

Modeller for å skrive en selgende tekst

Denne artikkelen er del 13 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Lesetid (240 ord/min): 4 minutterOverskriften skal vekke interessen, men det er brødteksten som må overbevise leseren. Brødteksten formål er å fortelle grunnen til at de skal kjøpe produktet eller tjenesten.

poker

Call to action (CTA) skaper konverteringer og avgjør lønnsomheten

Denne artikkelen er del 4 av 5 artikler i om Direkte markedsføring

Denne artikkelen er del 33 av 35 artikler i om Digital markedsføring >> Eget nettsted

Denne artikkelen er del 18 av 18 artikler i om Budskap >> Ide & tekst

Denne artikkelen er del 9 av 40 artikler i om Digital markedsføring >> SEO

Lesetid (240 ord/min): 8 minutterCall to action vil si at vi ber leseren foreta seg en eller annen handling, f.eks. be dem klikke like, dele innlegget med sine venner e.l.