Bestill eller flytt ditt domene, e-post og nettsider

PS! Vi flytter dine WordPress nettsider og e-postmeldinger gratis til oss.

Hva er et kriseteam?

Et kriseteam er en tverrfaglig gruppe mennesker i organisasjonen som har fått i ansvar å planlegge, trene på og utføre kriseledelse hvis en krisesituasjon skulle oppstå. Før kriser oppstår jobber de med planlegging, forebygging, beredskap og trening. Under krisen leder de kriseteamet, mens fokuset er rettet mot læring, evaluering og konsekvens minimalisering etter at krisen er ferdig.

Hvem som skal lede krisehåndteringen og inngå i “kriseteamet” må være definert på forhånd og alle i dette kriseteamet må ha fått opplæring og ha blitt trent på sine oppgaver i forbindelse med en krise.


Hvem bør inngå i kriseteamet?

Du må logge inn for å se resten av innholdetVennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander (f.1968) er eStudie.no sin grunnlegger. I tillegg er han daglig leder for bl.a. webbyrået og hostingselskapet OnNet AS. En entrepenør og forretningsutvikler med over 25 års entrepenør- og ledererfaring.