Kundelojalitetstigen

Kundelojalitetstigen viser hvordan virksomheten har tenkt å bringe “leads” (potensielle kunder) til å bli “prospekt” (kundeemner som har vist en eller annen form for interesse, f.eks. bedt om mer info) og betalende kunde, før en serie tiltak settes igang etter kjøpet for å utvikle førstegangskunden til å bli en gjenkjøper og aller helst en ambassadør som anbefaler virksomheten til alle de kjenner og møter. 

Stegene i kundelojalitetstigen

Stegene i kundelojalitetstigen er som følger:

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander

Kjetil Sander

Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.