Domene og webhotell fra OnNet.no

I filmen How great leaders inspires action forteller Simon Sinek oss om effekten av å kommunisere innenfra og ut, fremfor utenfra og inn. I stedet for å fortelle verden hva produktet er og hvordan produktet leverer det som er ønsket; demonstrerer han betydningen av å starte med å forklare hvorfor selskapet eksisterer, deretter hvordan de jobber, og til slutt hva det er de ønsker å selge.

I modellen over får setningene til venstre (rød pil) rekkefølgen What -> How -> Why. Denne pilen demonstrerer slik de fleste mennesker og merkevarer til daglig kommuniserer:

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.