Flytt ditt nettsted til våre Lightspeed webhotell, med cPanel, og
få 3-6 ganger raskere nettsider enn i dag. Pris: fra kr. 119/pr. år.

Overskriften skal vekke interessen, men det er brødteksten som må overbevise leseren. Brødteksten formål er å fortelle grunnen til at de skal kjøpe produktet eller tjenesten. Det er m.a.o. brødteksten som skal selge varen – ikke overskriften.

Start med å sette opp en disposisjon. Det holder orden på tankene og skrivingen blir lettere.

SPIN – modellen

SPIN – modellen er en presentasjonsteknikk. En fremgangsmåte du kan benytte deg av når du skal sette opp disposisjonen til brødteksten (budskapet). 
Modellen kan beskrives slik:


ÅFK (Årsak – Fordel – Konsekvens)

Du må logge inn for å se resten av innholdetVennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander (f.1968) er eStudie.no sin grunnlegger. I tillegg er han daglig leder for bl.a. webbyrået og hostingselskapet OnNet AS. En entrepenør og forretningsutvikler med over 25 års entrepenør- og ledererfaring.