Domene og webhotell fra OnNet.no

Det finnes flere prising teknikker virksomheten kan benytte seg av i sine markedsføring kampanjer for å stimulere tidlig kjøp. Foruten rabatter som vi kommer tilbake til i neste artikkel kan virksomheten benytte seg av f.eks.:

Tap-leder prising

Supermarkeder og varehus setter ofte ned prisen på godt kjente merkevarer for å stimulere ekstra butikktrafikk. Dette lønner seg dersom inntektene på tilleggsavgiften kompenserer for de lavere marginene på.

Hurtigsvarpris

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.