Etter kjøpet: Følge opp kunden

Etter kjøpet: Følge opp kunden

kundeperspektivet

Kundepleie / Kundeoppfølging program

Etter kjøpet må kunden følges opp gjennom et kundepleie-program. Det vil si at så snart kunden har kjøpt, betalt og fått levert det de har kjøpt, må de følges opp for å sørge for:

For å ivareta denne oppgaven trenger vi et kundeoppfølging-program som bygger på en kundelojalitetstige som har som mål å gjøre alle førstegangskunder om til lønnsomme gjenkjøpere som over tid utvikler seg til å bli ambassadører som anbefaler virksomhetens verditilbud til andre.

I første fase av kundepleieprogrammet er vi opptatt av å kvalitetssikre kundens opplevelse av sluttresultatet. Det vil si hvordan at verditilbudet ble levert:

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander

Kjetil Sander

Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.