Bestill eller flytt ditt domene, e-post og nettsider

PS! Vi flytter dine WordPress nettsider og e-postmeldinger gratis til oss.

kundeperspektivet

Kundepleie / Kundeoppfølging program

Etter kjøpet må kunden følges opp gjennom et kundepleie-program. Det vil si at så snart kunden har kjøpt, betalt og fått levert det de har kjøpt, må de følges opp for å sørge for:

For å ivareta denne oppgaven trenger vi et kundeoppfølging-program som bygger på en kundelojalitetstige som har som mål å gjøre alle førstegangskunder om til lønnsomme gjenkjøpere som over tid utvikler seg til å bli ambassadører som anbefaler virksomhetens verditilbud til andre.

I første fase av kundepleieprogrammet er vi opptatt av å kvalitetssikre kundens opplevelse av sluttresultatet. Det vil si hvordan at verditilbudet ble levert:

Du må logge inn for å se resten av innholdetVennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander (f.1968) er eStudie.no sin grunnlegger. I tillegg er han daglig leder for bl.a. webbyrået og hostingselskapet OnNet AS. En entrepenør og forretningsutvikler med over 25 års entrepenør- og ledererfaring.