Domene og webhotell fra OnNet.no

verdikjede-kundeoppfølging

Hvordan har du tenkt å gjøre dine kunder fornøyd og utvikle dem til lojale kunder som anbefaler deg til andre?

Siden det koster 5 ganger så mye å skaffe seg en ny kunde som å holde på en eksisterende, bør det være et viktig mål for enhver virksomhet å skape flest mulig fornøyde kunder som forblir lojale. Spørsmålet er bare hvordan et nettsted kan bidra med dette. I denne artikkelen skal vi prøve å gi noen gode svar på akkurat dette spørsmålet.

Første bud for å få fornøyde kunder er å etablere en skikkelig kundeservice. Ikke bare på nettsidene, men også i den fysiske verden. Utformes kundeservicesidene riktig, vil de bidra til å skape tillit hos potensielle og nye kunder, og gjøre at de oppfattes virksomheten som en seriøs aktør.

Kundeservice kan være alt fra en enkel informasjonside om hvordan man går frem for å få hjelp i forbindelse med et produkt man har kjøpt eller ønsker å kjøpe til langt mer avanserte kundeservice sider som krever innlogging og som gjør det mulig å administrere hele kundeforholdet.

Tilbakemeldinger og kundeservice informasjon

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.