Flytt ditt nettsted til våre Lightspeed webhotell, med cPanel, og
få 3-6 ganger raskere nettsider enn i dag. Pris: fra kr. 119/pr. år.

Åpningen av presentasjonen er alfa omega. Det er her man skal skaffe oppmerksomhet, skape kontraster og vekke kundens interesse.

Under finner du et knippe med “klassiske åpninger” som er hentet fra Petter A. Berg – “Kunsten å selge”:

Round Robin (send spørsmål rundt i gruppen)

Round Robin går ut på at man starter med å stille spørsmål til møtedeltakerne om de har synspunkter på emnet som skal presenteres. Spørsmålet sendes rundt, og gjennom veloverveid bruk av ulike spørreteknikker lokker man frem deltakernes erfaring, holdning og kunnskaper. De viktigste synspunktene noteres f.eks. på flip-overen og refereres til senere i presentasjonen. Metoden skaper engasjement og aktiviserer deltakerne. Samtidig tvinges de til å “vise sine kort” først. Benyttes ofte ved løsningspresentasjoner/møter.


Produkt/referanse (“Hva kundene våre mener”)

Du må logge inn for å se resten av innholdetVennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander (f.1968) er eStudie.no sin grunnlegger. I tillegg er han daglig leder for bl.a. webbyrået og hostingselskapet OnNet AS. En entrepenør og forretningsutvikler med over 25 års entrepenør- og ledererfaring.