Domene og webhotell fra OnNet.no

For å gjøre merkevarebyggingen enklest anbefaler vi at du følger denne arbeidsmodellen for merkvarebyggingen:

Trinn 1: Situasjonsanalyse

Merkevarebyggingen må alltid bygge på en grundig situasjonsanalyse av forholdene i markedssystemet virksomheten og merke er en del av. Vi viser her til artikkelserien om Situasjonsanalysen som går igjennom denne analysen steg for steg.

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.