Flytt ditt nettsted til våre Lightspeed webhotell, med cPanel, og
få 3-6 ganger raskere nettsider enn i dag. Pris: fra kr. 119/pr. år.

    Denne artikkelen er del 3 av 8 artikler om Innvendinger

En metode er å overhøre innvendinger som du synes er for useriøse til å bli tatt alvorlig.

Men dersom de dukker opp igjen, man ta dem alvorlig og behandle dem.

Bruk metoden med stor forsiktighet.

Du leser nå artikkelserien: Innvendinger

  Gå til neste / forrige artikkel i artikkelserien: << Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)Tømming og låsing (behandling av innvendinger) >>
    Andre artikler i serien er: 
  • Behandling av innvendinger
  • Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)
  • Ørepropp metoden (behandling av innvendinger)
  • Tømming og låsing (behandling av innvendinger)
  • Ja…, men… – metoden (behandling av innvendinger)
  • Gjenta/forsterke (behandling av innvendinger)
  • Projeksjon (behandling av innvendinger)
  • Preventiv argumentering