Lightspeed webhotell
    Denne artikkelen er del 3 av 8 artikler om Innvendinger

En metode er å overhøre innvendinger som du synes er for useriøse til å bli tatt alvorlig.

Men dersom de dukker opp igjen, man ta dem alvorlig og behandle dem.

Bruk metoden med stor forsiktighet.

Fant du ikke svaret? Spør redaksjonen!

Fant du ikke svaret?

Fyll ut skjemaet under hvis du har et spørsmål knyttet til denne artikkelen.

Ditt spørsmål:

Ditt navn:

E-post:

Rapporter en feil, mangel eller savn

Rapporter en feil, mangel eller et savn

Benytt skjemaet under hvis du finner en feil eller mangel i en av våre artikler. Uten tilbakemeldinger fra våre lesere er det umulig for oss å forbedre våre artikler.

Jeg ønsker å rapportere inn en:

En feilEn mangelEt savn

Angi en feil, mangel eller savn:

Ditt navn:

E-post:

Du kan også laste ned denne artikkelen og resten av artikkelserien som en e-bok Artikkelserien fortsetter under.

Topp20 artikler
Siste 20 artikler
Nye artikkelserier
Du leser nå artikkelserien: Innvendinger

  Gå til neste / forrige artikkel i artikkelserien: << Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)Tømming og låsing (behandling av innvendinger) >>
    Andre artikler i serien er: 
  • Behandling av innvendinger
  • Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)
  • Ørepropp metoden (behandling av innvendinger)
  • Tømming og låsing (behandling av innvendinger)
  • Ja…, men… – metoden (behandling av innvendinger)
  • Gjenta/forsterke (behandling av innvendinger)
  • Projeksjon (behandling av innvendinger)
  • Preventiv argumentering