Series: Innovasjonsledelse

Innovasjonsledelse går ut på å skape en innovativ kultur og struktur, hvor medarbeiderdrevet innovasjon blomstrer og sørger for at virksomheten konstant er istand til å komme opp med nye innovasjoner.

brukersentrert-design

Brukeropplevelse (UX – Design)

Denne artikkelen er del 14 av 35 artikler i om Digital markedsføring >> Eget nettsted

Denne artikkelen er del 38 av 48 artikler i om Service og serviceledelse

Denne artikkelen er del 16 av 33 artikler i om Informasjonssystem

Denne artikkelen er del 44 av 50 artikler i om Innovasjonsledelse

Brukeropplevelse er et begrep som refererer til totalopplevelsen en bruker har ved anvendelse av et produkt, tjeneste eller et system.

Les mer
brukerdrevet

Brukergrensesnittdesign (UI – design) og brukervennlighet (usability)

Denne artikkelen er del 15 av 35 artikler i om Digital markedsføring >> Eget nettsted

Denne artikkelen er del 39 av 48 artikler i om Service og serviceledelse

Denne artikkelen er del 15 av 33 artikler i om Informasjonssystem

Denne artikkelen er del 45 av 50 artikler i om Innovasjonsledelse

Ordet “brukervennlighet” refererer også til metoder for å forbedre brukervennligheten under designprosessen.

Les mer
skrive

Lanseringsstrategi

Denne artikkelen er del 20 av 20 artikler i om Forretningsstrategi

Denne artikkelen er del 49 av 50 artikler i om Innovasjonsledelse

Denne artikkelen er del 18 av 18 artikler i om Innovasjonsmodell

Dreier forretningsplanen seg om forretningsstrategien til et nytt forretningskonsept eller en ny virksomhet, kreves det samtidig at forretningsstrategien angir en lansering strategi som forteller hvordan konseptet/virksomheten skal lanseres i markedet.

Les mer