Lesetid (240 ord/min): < 1 minutter
Planleggingsprosessen er nå slutt. Det eneste som nå gjenstår er å oppdatere kravspesifikasjonene som så langt er utviklet, og begynne å innhente tilbud fra potensielle leverandører av det ferdige nettstedet.
Velg så det beste tilbudet, saml inn nødvendig materiell og begynn utviklingen.
Test, test og atter test nettstedet på alle plattformer som vil bli brukt og med ulike versjoner av alle nettlesere for å forsikre deg om at alle deler av nettstedet virker som tiltenkt før det lanseres.
Lag til slutt en implementeringstrategi som viser hvordan nettstedet er tenkt implementert i organisasjonens eksisterende organisasjonstruktur og verdikonfigurasjon. Husk at alle endringer vil medføre motstand internt i organisasjonen. Det er derfor viktig å utvikle gode implementeringstrategier for å minimalisere denne motstanden mot endringene gjennom overgangsritualer, opplæring, trening og informasjon.
Du leser nå artikkelserien: Digital markedsføring >> Eget nettsted