Domene og webhotell fra OnNet.no

Å skrive en god forretningsplan er ikke lett. Et godt råd er å starte med å spørre deg selv: – Hvorfor skrive du denne forretningsplanen, hva er det du ønsker å oppnå? Svaret forteller deg hva som det er viktig å få med og hvorfor dette er viktig.

La oss se på noen ande gode råd som det er viktig å huske på når du skal skrive en forretningsplan.

Hvem skriver du forretningsplanen til?

Uavhengig av om du er en entreprenør som skriver en forretningsplan til ditt prosjekt eller er en CEO for en veletablert virksomhet, er det viktig at du tenker grundig igjennom hvem som skal lese forretningsplanen din. Målgruppen kan ofte være mange.

De som skal lese og la seg motivere til å ta del i forretningsplanen, enten du har et  entrepenørprosjekt eller en etablert virksomhet, er ofte forretningsplanens målgruppe:

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.