Domene og webhotell fra OnNet.no

rolls-royce-logoHvorfor bruker Coca-Cola, Malborro, Rolex og tusenvis av andre firmaer milliarder av kroner hvert år på merkevarebygging?

Svaret ligge i sosialiseringsprosessen og den kulturelle arv vi alle går igjennom fra vi blir født, sammen med det faktum at vi i stadig større grad bruker merker og produkter som ytre symboler for å fortelle omgivelsene våre:

hvem vi er, hva vi er verdt og hva hva vi står for.

Fra vi er blir født blir vi sosialisert til å lære; 

«Du er, hva du har!!»

Fra et sosiologisk perspektiv kan svaret utdypes slik;

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.