Domene og webhotell fra OnNet.no

Verdiskapning som konkurransefortrinn går ut på:

“å oppnå konkurransefortrinn gjennom å ha en unik verdiskapningsprosess”

Dette kan f.eks. gjøres gjennom å digitalisere verdiskapningprosessen, slik bankene gjorde når de innførte nettbankene eller gjennom å automatisere hele produksjonsprosessen gjennom å bytte ut alle mennesker med roboter som klarer å gjøre jobben både rimeligere og bedre enn mennesker.

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.