Domene og webhotell fra OnNet.no

Hva er en produktanalyse?

Produktanalyse er en systematisk tilnærming for å evaluere og forstå et produkts egenskaper, markedspotensial, ytelse og konkurranseposisjon. Det innebærer å undersøke ulike aspekter av produktet for å identifisere styrker, svakheter, muligheter og trusler. Her er en grundig beskrivelse av produktanalyse og dens viktighet:

Hovedkomponenter i en produktanalyse

De viktigste hovedkomponentene i en produktanalyse er:

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.