Telemarketing

Telemarketing

Denne artikkelen er del 3 av 12 artikler i om Markedskommunikasjon

Denne artikkelen er del 18 av 23 artikler i om Kommunikasjonsvirkemidler

Lesetid (240 ord/min): 3 minutterTelemarketing er planlagt, styrt og kontrollert bruk av telefonen til å markedsføre et produkt eller en tjeneste, enten som frittstående mediekanal eller i kombinasjon med andre media, rettet mot klart definerte målgrupper

Emballasje

Emballasje

Denne artikkelen er del 15 av 23 artikler i om Produktledelse

Denne artikkelen er del 4 av 12 artikler i om Markedskommunikasjon

Denne artikkelen er del 13 av 23 artikler i om Kommunikasjonsvirkemidler

Lesetid (240 ord/min): 9 minutterEmballasje skal ikke først og fremst være pen, men en effektiv salgs- og informasjonplakat. Emballasjen har mange funksjoner.

Reklame

Denne artikkelen er del 8 av 12 artikler i om Markedskommunikasjon

Denne artikkelen er del 5 av 23 artikler i om Kommunikasjonsvirkemidler

Lesetid (240 ord/min): 8 minutterReklame er kommersielle budskap som er betalt av en avsender for å fremme salg av varer og tjenester til en definert målgruppe.