Domene og webhotell fra OnNet.no

    Denne artikkelen er del 3 av 8 artikler om Innvendinger

Lesetid (240 ord/min): < 1 minutter

En metode er å overhøre innvendinger som du synes er for useriøse til å bli tatt alvorlig.

Men dersom de dukker opp igjen, man ta dem alvorlig og behandle dem.

Bruk metoden med stor forsiktighet.

Du leser nå artikkelserien: Innvendinger

  Gå til neste / forrige artikkel i artikkelserien: << Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)Tømming og låsing (behandling av innvendinger) >>
    Andre artikler i serien er: 
  • Behandling av innvendinger
  • Bumerang – metoden (behandling av innvendinger)
  • Ørepropp metoden (behandling av innvendinger)
  • Tømming og låsing (behandling av innvendinger)
  • Ja, men… – metoden (behandling av innvendinger)
  • Gjenta/forsterke (behandling av innvendinger)
  • Projeksjon (behandling av innvendinger)
  • Preventiv argumentering
  • Kjetil Sander
    Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.