Kundeperspektivet

ebokPå denne siden finner du våre e-bøker i PDF-format. E-bøkerne er i praksis en samling av en eller flere artikkelserier som er satt sammen til en e-bok etter tema.

For å kunne åpne og laste ned disse e-bøkerne må du ha tegnet et medlemskap eller Premium Medlemskap og du være logget inn. Medlemskap tegner du her.

Klikk på den e-boken du ønsker mer informasjon om eller laste ned.

Filenamekundeperspektiivet.pdf
Filesize4 MB
Version2.0
Date added02/05/2017
Downloaded65 times
CategoryMarkedsføring, Systemanalytisk verdiledelse
otw_grid_manager_content[]
tdc_dirty_content1

Kundeperspektivet tar for seg hvordan virksomhetens markedsføring bør legges opp for at virksomheten skal være istand til å nå sine forretnings- og markedsmål. 1 av 6 perspektiver i systemet vi kaller virksomheten og som må integreres sømløst med de øvrige 5 perspektivene for at systemet skal virke på en optimal måte.