Filename | kundeperspektiivet.pdf |
Filesize | 3,93 MB |
Version | 2.0 |
Date added | 02/05/2017 |
Downloaded | 723 times |
Category | Markedsføring, Systemanalytisk verdiledelse |
otw_grid_manager_content | [] |
tdc_dirty_content | 1 |
classic-editor-remember | classic-editor |
tdc_icon_fonts | a:0:{} |
Kundeperspektivet tar for seg hvordan virksomhetens markedsføring bør legges opp for at virksomheten skal være istand til å nå sine forretnings- og markedsmål. 1 av 6 perspektiver i systemet vi kaller virksomheten og som må integreres sømløst med de øvrige 5 perspektivene for at systemet skal virke på en optimal måte.
Se innholdsfortegnelsen for en fullstendig oversikt.
Version: | 2.0 |
Publisert dato: | April 2017 |
Antall sider: | 201 sider |
Format: | |
Skrevet av: | Kjetil Sander |