Domene + webhotell + epost = kr. 198/år
   Tast inn domene du ønsker å bestille webhotell til:

http://

  
  
  

Theodore Levitt (1976) var blant de første til å påpeke at systemer for serviceleveransen bør være fabrikkerte og styrt fra ledelsen. Han mener at mislykkede serviceleveranser skyldes misforståelser og dårlig kjemi mellom mennesker (kunde og ansatt), og at man ved å preprogrammere og å fabrikkere serviceleveransen, på samme måte som man gjør med fysiske produkter, kan skape større forutsigbarhet enn ved kun å stole på de involverte menneskene.

Servicestandarder

Senere har langt flere påpekt viktigheten av at servicen produseres og leveres i henhold til spesifiserte standarder, og at ledelsen må forsikre seg om at det leverte servicen er den som ledelsen faktisk ønsker skal produseres og leveres den enkelte kunde i “sannhetens øyeblikk”.

Du må logge inn for å se resten av innholdet. Vennligst . Ikke medlem? Registrer deg