Du må tillate JavaScript å kjøre på din enhet for å se denne siden.
Gå til Innstillinger for din nettleser og tillat bruk av JavaScript og informasjonskapsler.

Åpningen

Den svarte linjen over viser kategoriens underkategorier. Klikk på en av kategorinavnene for å se artiklene i kategorien.

Møtested og plasseringen av møtedeltakerne

Store rom, med stor avstand mellom møtedeltakerne, virker kalde, formelle, upersonlig og stimulerer ikke til lateral tenkning. Små rom skaper derimot et uformelt og intimt miljø, og stimulerer samtidig i større grad til lateral tenkning.

Korrekt klesdrakt

Klær skaper folk og viser hvem du er, hva du står for og om du er en man kan stole på. Men klær kan også skape avstand mellom partene.

Kjenn ditt publikum før du går til et møte eller salgspresentasjon

Publikum er målet for ethvert teaterstykke og salgsmøte. Hvis du ikke vet hva som beveger, plager eller motiverer dem, har du satt deg selv i en vanskelig situasjon.

Generelle råd om forberedelser til møter, foredrag og salgspresentasjoner

Foruten de råd og tips som er gitt tidligere bør man følge disse rådene ved større presentasjoner. Dvs. presentasjoner hvor det deltar flere enn en person.
/div>
<