Flytt ditt nettsted til våre Lightspeed webhotell, med cPanel, og
få 3-6 ganger raskere nettsider enn i dag. Pris: fra kr. 119/pr. år.

    Denne artikkelen er del 20 av 26 artikler om Kriseledelse

oppslagstavler

På de aller fleste arbeidsplasser har man oppslagstavler i nærheten av steder ansatte samler seg. Disse tavlene brukes som en kommunikasjonskanal.

Oppslagstavler er nyttige når informasjon skal stå lenge, men bør ikke benyttes for å informere om sensitive og kritiske hendelser. Man kan også benytte plakater, disse kan henges opp i kontorlandskapet for å kommunisere bedriftens budskap.

 

Du leser nå artikkelserien: Kriseledelse

  Gå til neste / forrige artikkel i artikkelserien: << Radiokommunikasjon som kanal for krisekommunikasjonPressemeldinger som kanal for krisekommunikasjon >>
    Andre artikler i serien er: 
  • Kriseledelse
  • Hva er en krise?
  • Krisehåndtering
  • Modell for kriseledelse
  • Utviklingen av informasjonssamfunnet
  • Risiko og sårbarhetsanalyse (ROS)
  • Forebyggings- og beredskapsfasen
  • Kriseplan – ”Crisis management”
  • Kriseteam
  • Krisetrening
  • Krisekommunikasjon
  • Krisestrategier
  • Crisis and Emergency Risk Communication (CERC)
  • Hvordan ivareta omdømme i en krisesituasjon?
  • Krisekommunikasjon med nyhetsmedier
  • Personlige møter som kanal for krisekommunikasjon
  • Telefon/videopresentasjon som kanal for krisekommunikasjon
  • Egne nettsider som kanal for krisekommunikasjon
  • Radiokommunikasjon som kanal for krisekommunikasjon
  • Oppslagstavler/plakater som kanal for krisekommunikasjon
  • Pressemeldinger som kanal for krisekommunikasjon
  • Pressekonferanse som kanal for krisekommunikasjon
  • Sosiale medier i krisehåndtering
  • Nettchat/podcast som kanal for krisekommunikasjon
  • E-post som kanal for krisekommunikasjon
  • Videomontasje/bakgrunnsinformasjon som kanal ved krisekommunikasjon