Hjem Konkurransevirkemidler Omdømme (Profil og image)

Omdømme (Profil og image)

Den svarte linjen over viser kategoriens underkategorier. Klikk på en av kategorinavnene for å se artiklene i kategorien.

Balmers ACID-test

ACID-testen ble først utviklet i 1999 og ble skapt for å identifisere svakheter ved virksomhetens nåværende identitetsstrategier og ledelse for å prioritere hvilke identitetsendringer som må til

Omdømme stjernen

En gjennomgang av hva omdømme stjernen er og hvordan du bruker den i omdømmebyggingen.

Synlighet og omdømme

For å få et omdømme må virksomheten være synlig med sitt kjernebudskap der kundene befinner seg.

Ektehet og omdømme

Ekthet viser til et selskaps ekthet. Kommunikasjon og handling i alt virksomheten gjør må samsvare med selskapets løfter.

Aakers elements of a corporate brand

Aakers elementer knyttet til et corporate brand er følgende elementer som må settes sammen på en unik måte for å skape et verdifullt omdømme

Hvordan bygge et godt omdømme?

Det finnes mange modeller som prøver å forklare oss hvordan vi bør gå frem for å skape et godt omdømme.