Domene og webhotell fra OnNet.no

planlegging

Vi anbefaler at du benytter den generelle planleggingmodellen som gjelder for markedsaktiviteter når du skal planlegge dine markedsevents.

Stegene i denne planleggingmodellen er:

Målgruppe

Hvem er målgruppen for eventen? Kunder, ansatte, forhandlere, leverandører, allmennheten eller hva? Eventen må tilpasses målgruppen. Det er derfor naturlig å starte med å definere hvem vi ønsker å nå med markedseventen. Er dette et markedsevent som henvender seg til potensielle og eksisterende kunder, bør målgruppen for markedseventet være en av virksomhetens primære målgrupper.

Målsetning

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.