Flytt ditt nettsted til våre Lightspeed webhotell, med cPanel, og
få 3-6 ganger raskere nettsider enn i dag. Pris: fra kr. 119/pr. år.

planlegging

Vi anbefaler at du benytter den generelle planleggingmodellen som gjelder for markedsaktiviteter når du skal planlegge dine markedsevents.

Stegene i denne planleggingmodellen er:

Målgruppe

Hvem er målgruppen for eventen? Kunder, ansatte, forhandlere, leverandører, allmennheten eller hva? Eventen må tilpasses målgruppen. Det er derfor naturlig å starte med å definere hvem vi ønsker å nå med markedseventen. Er dette et markedsevent som henvender seg til potensielle og eksisterende kunder, bør målgruppen for markedseventet være en av virksomhetens primære målgrupper.


Målsetning

Du må logge inn for å se resten av innholdetVennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander (f.1968) er eStudie.no sin grunnlegger. I tillegg er han daglig leder for bl.a. webbyrået og hostingselskapet OnNet AS. En entrepenør og forretningsutvikler med over 25 års entrepenør- og ledererfaring.