Domene og webhotell fra OnNet.no

SystemløpetNeste punkt i outsourcingforløpet er at organisasjonen beslutter om det må anskaffes et nytt system, eller om det man eventuelt har kan tilpasses.

I løpet av systemets levetid i organisasjonen gjøres det kontinuerlige forbedringer både av systemet og av måten organisasjonen bruker det på (Aase 2005,68).

I dette tilfelle vil det trekkes paralleller mellom system og kundeløftet, da hoteller er en tjenestebedrift som selger opplevelser etter en viss standard for å resultere i ønsket oppfattelse og renommé. Kandampully definerer et kundeløfte som: «…an overall vision of a firm’s service orientation and position – a sense of selfawareness that explains to staff and customers what the organization stands for and what it aims to offer» (2007,134).

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.