Domene og webhotell fra OnNet.no

Overskriften skal vekke interessen, men det er brødteksten som må overbevise leseren. Brødteksten formål er å fortelle grunnen til at de skal kjøpe produktet eller tjenesten. Det er m.a.o. brødteksten som skal selge varen – ikke overskriften.

Start med å sette opp en disposisjon. Det holder orden på tankene og skrivingen blir lettere.

SPIN – modellen

SPIN – modellen er en presentasjonsteknikk. En fremgangsmåte du kan benytte deg av når du skal sette opp disposisjonen til brødteksten (budskapet). 
Modellen kan beskrives slik:

ÅFK (Årsak – Fordel – Konsekvens)

You need to be logged in to view the rest of the content. Vennligst . Ikke medlem? Bli med oss
Kjetil Sander
Kjetil Sander (f.1968) grunnlegger, redaktør, forfatter og serieentreprenør. Gunnla Kunnskapssenteret.com i 2001 (i dag eStudie.no) og har siden vært portalens redaktør. Utdannet Diplom økonom og Diplom markedsfører fra BI/NMH. Har i dag mer enn 30 års erfaring som serieentreprenør, leder og styremedlem.