Her finner du en serie med e-bøker, skrevet for dem som ønsker å lære helhetlig markedsføring. 

Start med den første boken og avslutt med den siste for å få en naturlig og logisk oppbygning av pensumet, hvor neste bok bygger videre på hva du lærte i den forrige.

Klikk på en av fanene under for å lese nærmere om bokserien. Klikk deretter på «Se på» for å lese bokens innholdsfortegnelse eller «Bestill» for å bestille og laste ned e-boken i PDF, ePub eller Mobi format. Alternativt kan du konvertere dem til en annet ønsket format.

Marked, segmentering & markedsystemet Kjetil Sander

  • Hva er et marked, hvordan dele det opp, hvor er de mest lønnsomme kundene og hva påvirker det? (Se innholdsfortegnelsen for mer info).

  • 28/12/2015
  • 153 pages

 

Helhetlig markedsføring og markedstenking Kjetil Sander

  • Hva er markedsføring, hva legges i begrepet, hva omfatter det og hvilke ulike former for markedsføring finnes? 

    Denne e-boken inngår i en serie e-bøker om markedsføring og gir deg en grundig innføring i helhetlig markedstenkning og de vanligste markedsføringsteknikkene. F.eks. dialog-, viral- og relasjonsmarkedsføring.

  • 202 pages

 

 

Kjøpsprosessen Kjetil Sander

  • En gjennomgang av kjøpsprosessen vi alle må gå igjennom før vi foretar en beslutning om kjøp av noe. En forutsetning for å kunne jobbe som markedsfører eller selger.

  • 29/12/2015
  • 89 pages

Konkurransevirkemidlene Kjetil Sander

  • Hva er et konkurranse-virkemiddel, hvilke finnes og hvordan bruke dem for å oppnå konkurransefortrinn og nå et markedsmål gjennom å følge en markedsstrategi?

    Her går jeg ikke bare igjennom produkt, distribusjon, pris, påvirkning, posisjon og service som konkurransevirkemiddel, men også på hvordan de bør kombineres for å skape den optimale markedsførings-miksen, med utgangspunkt i virksomhetens markdsmål og -strategi.

  • 28/12/2015
  • 297 pages

Innovasjon og produktutvikling Kjetil Sander

  • Innovasjon er idag blitt et konkurransevirkemiddel og et middel til konkurransefortrinn. (Se innholdsfortegnelsen for mer info)

  • 29/12/2015
  • 119 pages

E-postmarkedsføring Kjetil Sander

  • En lærebok og håndbok om e-postmarkedsføring som inneholder alt du trenger å vite om praktisk e-postmarkedsføring for å oppnå suksess med dine egne nyhetsbrev og kampanjer.

  • 03/02/2016
  • 147 pages

Sosiale medier Kjetil Sander

  • Hva er et sosialt medium og hvordan bruke sosiale medier som en del av virksomhetens markedsføring?

  • 07/02/2016
  • 110 pages

Markedsplan og markedsplanlegging Kjetil Sander

  • En lærebok i hvordan du skriver en markesplan som er utledet fra virksomhetens forretningsplan, og gjennomføre virksomhetens markedsplanlegging? 

    Her lærer du alt du trenger å vite om markedsplanlegging og utvikling av en helhetlig markedsplan for virksomhetens markedsføring og markedsinnsats.

  • 02/01/2016
  • 239 pages

Eget nettsted Kjetil Sander

  • Hvordan gå frem for å utvikle et profesjonelt nettsted til virksomheter med en tradisjonell-, hybrid- eller digital verdikjede?

     

  • 01/02/2016
  • 120 pages